Претражи овај блог

понедељак, 30. јануар 2012.

OTRGNUTO OD ZABORAVA




VELIGDAN KLOKOTE VELIGDAN
Danas je VASKRS golem dan ,
ama mi ga vikamo V E L I G D A N,
on je i u moju pesmu opojan!
E kako s'g da su mi pred oci deca ,
kako na tatka i majku kazuju,
sto gi treba i za veligdantoj da gi kupuju.
A moja majka na babu gu vratila singericu,
kupila novu Bagat Jadranku masinu
i sije li gi  shije kosuljciki,suknje i aljinciki,
na neki devojciki fustanchiki,
na neki koshuljciki,
 uf, uf,bez i sas kolir,
a ja rano sabajlena Veligdan kako  vetar virishte trk,
da gi odnesem da se zaraduju i preobukuju.
Pa kad se ispremenjuvu u novo,
Kako ga vikase u taze ,
sefte za Veligdan obuceno.
Pa da vidish trcanje na nishanje!
Eeeee, gledam pa sve mi pred oci iskoci,
kako da je bilo danas, u sve dvore,
vrata na porte gi svi otvore.
Na gredu premetnu konopac,
more vakase ga uze ,
ponekoj imaa i lanac,
u vrecu nabutaju slamu,
turu na konopac il lanac ito su nisaljke,
deca da se nisu,kukuuuuu ,
nije kako s'g,mi smo bili kalabalak,
kuj pre da se nisa,da gi nabrojim,
Namo,ce gi nabrojis ali vikas!
Eve ce ti kazem od kraj na kraj selo!
Djoka budja kuca mu kude banju,
deca na baca Boru od zadrugu,
Bubi vikan unjko, Blagica i Guci,
Ljushe,Blagica,Zoran ushko,
vikan spo radi fuzbal Dzaja i brat mu Milivoja Pufko,
I rada deca na baca Trajka  Cadu.
Blagoja drta ,Bora nemcha,Trajka galja,
Milka Dragina vikana pindzimish,
Gorda Manojina,Dragi burgijin ,
Steva vikan Stevo/crevo i Vaska
Kako Vaska Ilijeva ubavo pevaja ,
Dragan pavin,Piskarci,Gane Rajkov,
Prpini,Svilanci,Rakini,Od Petka vikanoga Peca cerke,
Jelica/Jeca i sestra gu Dosta.
pogotovo Dosta,njuma gu njojna dada Jeca
sve pudila kude nas
i Doljka dodje kude tetku Petru Cadinu.
Jedan put kako smo gu zanisali
od portu na chichanci odletela kako sas krila
do sredinu na put,ljetela krz vazduk,
kako na pusku metak na kude portu od Bogdanovi,
kuku  mlogo strasno bese i to se ne zabravlja.
ama po neki put na nekoga mu nisanje
kako na njuma zapadne.
Tu kude skolu kude sam bila ja svi imali porte
i salte t'g sas kas bilje otvarane noc i dan,
pa biras kude ces da se nishash,
salte Ljikanci ne gi otvaralji njine porte!


Uglamno" ljepi dani od tadasnjeg pravoslavlja,
sto vikaa doktor Zhivko, vikan Djica,
Bog mu na deca daa zdravlja!
Pa  bev tuja i deca na Vladu kishce ,
Rade ljiga ili mrsoljko i  brat mu Dragi,
od Petka Sokolovoga Cika,Dushka i Goca,
Stoljine: Mica,Coba Ljunga,Zoran/vikan Xoki i Dushka,
Bilja,Dragi i Bozha ,
na Spasu Miloshevoga,vikan pretodjer,a za najmladjega Zorana ,
kako ga on vikaja Zaran, aaa ,ne,  Moj Zaran na nishanje , ne i kvit!
Ja vi kaza , ako sam ga ja u jedan ma napravija,
ne dam da mi ga kako Doljku ,niko razbija,
Ete taljiko,ne , nive cujim, na njega ,ja sam mu sajbija ! 
Savka ,Bogdan i Petar ,na Jovana Vachinoga ,
Guljini Milorad  i Nada ,
Dragica od Petra  vampirova i Zajko,
Dragi Mandjurko ,vikan cicidzanche ,
puno deca i od Terzica,Ljupche vikan lisica ,
pa Slobodan na Tomu Licinoga,E pa kad ni Taska i Spasa vikan Nina,
mlogo ni pevaja tuj pesmu otvoru porte i iskocu njini od sinovi unuci
Na Tinceta,Bilja i Traja,s'g ga viku Kushner,
a tad svi ga chvrkasmo po glavu i pravismo mu ljunge,
na njega i na chichu brata mu Sinishka,
ga vikala majka Doka i tatko Ziva "moj Seeenishko", moj damacin .
pa Sveta shoche,onaj sto snija
kako u Sipavicu  ima Rimski bunar
i nasha ga takoj sam chula . Ako  mene me slagali i ja  ve slaga vas! 
Zivanka vikana dzanka i Trajka na Stanka Menkinoga...
i mi deca na uciteljicu Stanu Rakoc, 
Vlada vikan zbog Shekularca Sheki,
Boban  vikan crni,Bata vikan Shaban, 
 sto mlogo sas Chilju  na Stanka Menkinoga,
isha po utakmice u Skoplje, Beagrad i Pristinu
tiki takoj rekose mu , ajt,ajt, salte pazi se 
da ne se zagubis na tija utakmice
kako Shaban u planinu Kaljae,
ne otidjuj daljeko sinji kukavcu,
ne ti je Beagrad tuj puza Radivice iiiii
ostanula sam salte jos mene da me pomenem
ete  toj ti bili svi oni i ja Bisa ,
vikana Vetar viriste,brgo sam trcala....
ima gi josh ,al za ovaj Veligdan dosta gi pomenu.
Ete kako da je danaske, vidim kako se svi nishav.
A s'g kad ne pituju odokle smo, vikamo od Klokot .
Ama kude je Klokot a kude smo svi mi,
po bel svet se rasejasmo ama na ovoj internet ,
sto je kako sokocalo i ogljedalo se sabrasmo.
Ete, dete moje  tako vi vikam,
nemo bash sve u pepea da se zaprecuje,
po arno je ovakoj, po neki, kako ja na vas ,
na druge malechke deca i na mlade,
da gi od toj staro vreme, kazuje.
Nego kuko mora po nisto i da se ispisuje sas plajvaz.
Da po neko mora na narod i mladi i toj da kazuje.
Malo,malo ,pa cu vi pesme kazujem,
sas nji malo da ve zaradujem.
Al,vi deca,na kompjuteri tija slova izbrishite ,
pa od svi praznici poubave pesme napishite.Pisite i od novi Klokot !
A mi toj ce ni ostane,kako shto vikaja Blagoja Drta ,
Sto da pravim voljim ga Klokot do Smrta!!!
Ovija slova kazuju od Klokot,
kad neje imaa ove sagashnje muke!
Zatoj ce gi cuvam za onija novi,
sto ce toprv da se rodiv ,
ako je moranje ce gi cuvam i u pazuke!!!

A s'g kako sto Talje i Kosta 
rekose laf  moabet je dosta .

Klokocanima i Klokocancicima
s ljubavlju od Biserke Marie Vucetic
i ovim zelim svima srecan Vaskrs.
Hristos Voskrese ,radost donese!!!




                                                      VELIGDAN KLOKOTE VELIGDAN
           by Biserka Vucetic on Friday, May 13, 2011 at 11:53pm preradjeno iz dole navedenog teksta
VELIGDAN KLOKOTE... VELIGDAN !!!!!Danas je VASKRS golem dan ,ama mi ga vikamo V E L I G D A N,on je i u moju pesmu opojan!E kako s'g da su mi pred oci deca kako na tatka i majku kazujusto gi treba i za veligdantoj da gi kupuju.A moja majka gi shije,na neki devojciki fustanchiki,na neki koshuljciki,sas kolir i bez,a ja rano sabajle vetar virishte trk da gi odnesem da se zaraduju i preobukuju.Pa da vidish trcanje na nishanje! Eeeee, gledam pa sve mi pred oci iskoci,kako da je bilo danas u sve dvore,vrata na porte gi svi otvore.Na gredu premetnu konopac il lanac,stave vrecu punu sas slamu ito su nisaljke ,deca da se nisu,kukuuuuu ,nije kako s'g,mi smo bili kalabalak,kuj pre da se nisa,da gi nabrojim,ali vikas!Eve ce ti kazem od kraj na kraj selo! Djoka budja,deca na baca Boru od zadrugu Bubi vikan unjko,Blagica i Guci,Ljushe,Blagica,Zoran ushko,vikan i dzaja i brat mu Milivoja Pufko,Blagoja drta ,Bora nemcha,Trajka galja,Milka Dragina vikana pindhimish,Gorda Manojina,Dragi burgijin , Steva vikan crevo i i Vaska ubavo pevaja ,Dragan pavin,Piskarovi,Gane Rajkov,Svilanci,Rakini,Od Pecita cerke,pogotovo Dosta/jednput kako smo gu zanisali od cicanove porte odletele do sred puta prema porte od Bogdanove/,pa tu deca na Vladu kishce ,Rade mrsoljko i Dragi, od Petka Sokolovoga Cika,Dushka i Goca,Stolini Zoki i Dushka,Dragi i Bozha na Spasu Miloshevoga,vikan pretodjer,Savka ,Bogdan i Petar Vacinni ,Milorad guljin i Nada ,Dragica vampirova,Dragi Mandjurko ,vikan cicidzanche ,puno i od Terzica,Ljupche lisica pa Slobodan na Tomu Licinoga, Tincetovi,Bilja i Traja,s'g ga viku Kushner,a tad svi ga lupasmo p o glavu i pravismo mu ljunge,pa Sveta shoce,Rada ,Zivanka vikana dhanka i Trajka na Stanka Menkinoga... i mi deca na uciteljicu Stanu Sheki,Boban Bata i ja Bisa vikana Vetar viriste,brgo sam trcala....ima gi josh ,al za ovaj Veligdan dosta gi pomenu.Ete kako da je danas, vidim kako se svi nishu.A s'g kad ne pituju odokle smo vikamo od Klokot .Ama kude je Klokot a kude smo svi mi, po bel svet se rasejasmo ama na internet se sabrasmo.Ete ,reko nemo bash sve da se u pepea zaprecuje,po neko mora na narod i mladi i toj da kazuje.Malo,malo ,pa vi pesme kazujem,sas nji malo da ve zaradujem.Al,vi deca,na kompjuter tija slova izbrishite ,pa od svi praznici poubave pesme napishite.A mi toj ce ni ostane,kako shto vikaja Blagoja drta voljim ga Klokot do Smrta!!!!!E rece Talje i Kosta da je price dostaovo su slova od moje ruke ruke ce gi cuvam za Klokot u pazuke!!!! Klokocanima i Klokocancicima s ljubavlju od Biserke Marie Vucetic i ovim zelim svima srecan Vaskrs.

Iz zbirke Kvantna zemlja cudesa,Otrgnuto iz zaborava,bivstvomaria,30.01.2012.g.

Нема коментара:

Постави коментар